Παρατηρητήριο Τιμών για το ΥΠΑΝ
01/10/2009
Η Διάλογος ανέπτυξε την φωνητική πύλη του Παρατηρητηρίου Τιμών για το ΥΠΑΝ.
Οι χρήστες της Φωνητικής Πύλη του Παρατηρητηρίου Τιμών έχουν την δυνατότητα, με ένα απλό τηλεφώνημα στο νούμερο 1511, όλες τις ώρες τις ημέρας από οποιοδήποτε σημείο βρίσκονται να διεκπεραιώσουν τις εξής συναλλαγές:
- Φωνητική αναζήτηση τιμής κατηγορίας προϊόντων.
- Φωνητική υποβολή καταγγελίας / παραπόνου.
- Τιμοληψία.
Εάν πρόκειται για εξουσιοδοτημένο τιμολήπτη, θα πρέπει να εισάγει, τον Κωδικό Τιμοληψίας και το PIN, τα οποία βρίσκονται στην φόρμα τιμοληψίας με την οποία έχει εφοδιαστεί από την υπηρεσία. Ο χρήστης για να πραγματοποιήσει αναζήτηση τιμής για κάποια κατηγορία προϊόντων, πρέπει να καθορίσει δύο (2) κριτήρια:
- Κατηγορία Προϊόντος, για παράδειγμα Μπύρες.
- Περιοχή, για παράδειγμα Χαϊδάρι.
Στην συνέχεια το σύστημα ανακοινώνει στον χρήστη τις εξής πληροφορίες:
- Μέση τιμή πώλησης των προϊόντων τα οποία ανήκουν στην κατηγορία την οποία έχει επιλέξει ο χρήστης
- Μέγιστη τιμή πώλησης των προϊόντων τα οποία ανήκουν στην κατηγορία την οποία έχει επιλέξει ο χρήστης, και σημείο πώλησης στο οποίο έχει καταγραφή η τιμή.
- Ελάχιστη τιμή πώλησης των προϊόντων τα οποία ανήκουν στην κατηγορία την οποία έχει επιλέξει ο χρήστης, και σημείο πώλησης στο οποίο έχει καταγραφή η τιμή.
Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να υποβάλει καταγγελία ή παράπονο το οποίο θα δρομολογηθεί στην κατάλληλη διεύθυνση ώστε να διεκπεραιωθεί. Υπάρχουν τρεις διευθύνσεις στις οποίες μπορούν να υποβληθούν καταγγελίες, Διεύθυνση Τροφίμων & Ποτών, Διεύθυνση Υπηρεσιών και Διεύθυνση Βιομηχανικών Προϊόντων.