Global Securities - Εφαρμογή αναγνώρισης φωνής στα τουρκικά με χρήση τεχνολογίας της Διάλογος

08/2001

Η τουρκική χρηματιστηριακή εταιρεία Global Securities θέτει σε λειτουργία το σύστημα αυτοματοποίησης του τηλεφωνικού της κέντρου χρησιμοποιώντας αναγνώριση ομιλίας από τη Διάλογος.

Το σύστημα επιτρέπει την αυτόματη δρομολόγηση των κλήσεων της εταιρείας καθώς και την χρηματιστηριακή ενημέρωση των επενδυτών και πελατών της. Η εφαρμογή προσφέρει στους επενδυτές ένα εύκολο στη χρήση μέσο άμεσης ενημέρωσης, σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και χωρίς χρονοτριβές. Το ίδιο το σύστημα επιτρέπει την εύκολη πλοήγηση του χρήστη μέσα στην εφαρμογή (μέσω φωνητικών εντολών του χρήστη και προ-ηχογραφημένων μηνυμάτων και οδηγιών του συστήματος), με σκοπό πάντα την καλύτερη αλληλεπίδραση συστήματος-χρήστη και την άμεση πρόσβαση στα χρηματιστηριακά νέα. Η αμεσότητα της πληροφορίας είναι γεγονός, καθώς ο χρήστης της εφαρμογής δεν τίθεται ποτέ σε κατάσταση αναμονής και δεν απαιτείται η απομνημόνευση των κωδικών των μετοχών και δεικτών για την πρόσβαση στην πληροφορία που τον ενδιαφέρει. Το σύστημα αναγνωρίζει πολλές διαφορετικές εκφράσεις και προβλέπει τους πιθανούς τρόπους με τους οποίους ένας χρήστης ζητάει την πληροφορία. Οι δυνατότητες του χρήστη έγκεινται στην πρόσβαση στα χρηματιστηριακά νέα (τιμές μετοχών, δείκτες, διαθέσιμα, χρεόγραφα, σχολιασμός αγοράς κ.λπ.), που αφορούν στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης, IMKB, και στη δημιουργία και διαχείριση εικονικού, προσωπικού χαρτοφυλακίου.