Garanti Bank- Εφαρμογή Voice-Banking στα τουρκικά από τη Διάλογος

02/2002

Η τουρκική τράπεζα Garanti, μια από τις τέσσερις μεγαλύτερες ιδιωτικές τράπεζες στην Τουρκία, υλοποίησε το 2002 σύστημα voice-banking χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Διάλογος.

Επί του παρόντος, έχει ενσωματωθεί και λειτουργεί επιτυχώς το σύστημα χρηματιστηριακής ενημέρωσης των πελατών της τράπεζας. Το αυτοματοποιημένο σύστημα της Garanti παρέχει στους πελάτες της πληροφορίες για τις τιμές μετοχών, τους δείκτες, τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, τα ομόλογα, τα χρεόγραφα κ.λπ., καθώς επίσης και σχολιασμό της αγοράς. Το σύστημα αναγνωρίζει πλήθος τουρκικών εκφράσεων, με τις οποίες μπορεί ο χρήστης να προσφωνήσει κάθε μετοχή, χωρίς να απαιτείται η απομνημόνευση του κωδικού της, για να πληροφορηθεί σχετικά με την τιμή της, αλλά και να αποκτήσει πρόσβαση στις επιθυμητές πληροφορίες χρηματοοικονομικού περιεχομένου μέσω φωνητικών πάντα εντολών. Επιπλέον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί μέσω του συστήματος με χειριστή/τηλεφωνητή, εφόσον το επιθυμήσει και το ζητήσει ο ίδιος ή για την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών και τραπεζικών διαδικασιών.