Αφιέρωμα του Customer Management στην Διάλογος

01/10/2007

Η εξέλιξη προϋποθέτει το Διάλογο

Στα πλαίσια συνέντευξης στο δημοσιογράφο κ. Πάρη Κορωναίο του περιοδικού Customer Management, τα στελέχη της Διάλογος παρουσίασαν την μέχρι τώρα πορεία της εταιρείας, και ανέλυσαν τα βασικά σημεία της στρατηγικής ανάπτυξης της Διάλογος.

Στη συνέντευξη συμμετείχαν ο πρόεδρος της Διάλογος, καθ. Β. Διγαλάκης, και ο υπεύθυνος ανάπτυξης υπηρεσιών της εταιρείας, κ. Χ. Βοσνίδης.

Στα πλαίσια της συνέντευξης έγινε αναφορά στα ακόλουθα θέματα:

  • η πορεία των τεχνολογιών φωνής στην περίοδο κατά την οποία δραστηριοποιείται η Διάλογος
  • η συμβολή της Διάλογος στην ανάπτυξη των τεχνολογιών φωνής στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή
  • ο τρόπος με τον οποίο η Ελληνική αγορά αντιμετωπίζει τις τεχνολογίες φωνής
  • η θέση της Διάλογος απέναντι στον ανταγωνισμό
  • η νέα υπηρεσία της Διάλογος για τη χρηματοδοτική μίσθωση ολοκληρωμένων φωνητικών λύσεων, το Dialogos Voice-Lease
  • οι τάσεις της τεχνολογίας για τις φωνητικές πύλες νέας γενιάς

Το αφιέρωμα του περιοδικού στη Διάλογος είναι ενδεικτικό της θέσης της εταιρείας στην αγορά των φωνητικών λύσεων εξυπηρέτησης πελατών στην Ελληνική αγορά, και επιβεβαιώνει, για άλλη μία φορά, την πρωτοπορία των λύσεων και των υπηρεσιών της Διάλογος.