HOL Status

01/05/2009

Η Διάλογος αναπτύσσει σύστημα ενημέρωσης για το στάδιο ενεργοποίησης νέα αίτησης.

Η HOL, με αυξημένες τις ανάγκες προσφοράς υψηλού επιπέδου προσφερόμενων υπηρεσιών και δεδομένου ότι η πελατειακή της βάση διαρκώς αυξάνει, αποφάσισε να αυτοματοποιήσει τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών με χρήση τεχνολογιών αναγνώρισης φωνής. Με κέντρο τον πελάτη και γνώμονα την εξυπηρέτησή του, αναπτύχθηκε υπηρεσία η οποία αναγνωρίζει το τηλέφωνο για το οποίο έχει κάνει αίτηση ο καινούργιος συνδρομητής και στη συνέχεια ανακοινώνει το στάδιο πορείας νέας αίτησης.