HOL Connectivity
01/08/2009
Η Διάλογος ανέπτυξε τη νέα υπηρεσία ticketing της HOL, HOL Connectivity
Η Διάλογος ανέπτυξε τη νέα υπηρεσία ticketing της HOL, HOL Connectivity, χρησιμοποιώντας αναγνώριση τηλεφωνικών αριθμών ενώ παράλληλα έκανε τη διασύνδεση με το CRM της HOL αυτοματοποιώντας πλήρως τη διαδικασία λήψης αιτήματος του πελάτη και την αποστολή της αντίστοιχης αίτησης στη HOL.
Η υπηρεσία απευθύνεται σε πελάτες που επιθυμούν βοήθεια για την σύνδεση του εξοπλισμού που προσφέρεται από την HOL στις υπηρεσίες internet και τηλεφωνίας. Ο πελάτης λοιπόν εισάγει το τηλέφωνο σύνδεσης της HOL και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με φυσικό λόγο ενώ η εφαρμογή αναλαμβάνει την προώθηση του αιτήματος. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ένας τεχνικός της HOL επικοινωνεί για να δώσει οδηγίες διασύνδεσης του εξοπλισμού.